zentmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@white35; evet hocam her 3 ay da bir son işlem günü fonun belirlediği oranda para çıkış olup hesaba geçiyor siz tekrar alım yapıp adet sayınızı arttırabilirsiniz veya nakit çekim yapabilirsiniz
Bu da yeni çıkmış.

Kuveyttürk, Ata portföy ve iş portföyde var. Atayı geç geriye iş ile kuveyttürk kalıyor. 2 sinden eşit almak en mantıklısı. İşin eksisi 6 ayda bir ödeme yapıyormuş. Olsun. Hocam bilgi için teşekkürler. Çok hoşuma gitti bu iş.