• 23-10-2024, 12:32:36
    #1
    Faize yatiran arkadaşlar var mı

    odeabank %53 olduğunu gördüm
    Yapıkredi var oda yüksek

    hangisine yetirdiniz problem yaşadınız mı ?
  • 23-10-2024, 12:35:18
    #2
    Bir miktar faizde 3 yildir yaklasik. 1.2 milyondu. Gelecek ay 3 yil bitiyor yanilmiyorsam. 4 milyonu geçti. Tam kusuru bilmiyorum. Ama asil yatirim faiz olmamalı. Ben sepet yapiyorum. Altın ve doviz de vsr. Ancak asil yatırımımız banka fonlarında.
  • 23-10-2024, 12:36:14
    #3
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir miktar faizde 3 yildir yaklasik. 1.2 milyondu. Gelecek ay 3 yil bitiyor yanilmiyorsam. 4 milyonu geçti. Tam kusuru bilmiyorum. Ama asil yatirim faiz olmamalı. Ben sepet yapiyorum. Altın ve doviz de vsr. Ancak asil yatırımımız banka fonlarında.
    Hocam araç sattık o yüzden şöyle 3-4 ay bekletip biraz yükseltip devam edicem altın vs almak istemedim
  • 23-10-2024, 12:39:46
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faize yatiran arkadaşlar var mı

    odeabank %53 olduğunu gördüm
    Yapıkredi var oda yüksek

    hangisine yetirdiniz problem yaşadınız mı ?
    Karşınıza çıkan teklifler yüksek ihtimale en az 90 günlük ilk vadeli hesap açılışı veya hoşgeldin faizi
    Diğer bankalarda genel oranlar şuan %50 ve altı
  • 23-10-2024, 12:47:39
    #5
    donanim.net
    Borçlandırma fonunu deneyin hocam hem günlük işletiliyor hem vadeliden daha iyi getiriyor.
  • 23-10-2024, 12:48:57
    #6
    MevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borçlandırma fonunu deneyin hocam hem günlük işletiliyor hem vadeliden daha iyi getiriyor.
    O nedir
  • 23-10-2024, 12:56:16
    #7
    donanim.net
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O nedir
    Günlük 0,10 - 0,15 arası getirisi olan ve ana para koruyan bir sistem. Öğlen 12'den önce çekilebiliyor.

    Ben 2 haftadır qnb'nin kullanıyorum memnunum lakin her bankada mevcut.

    Uygulamalarda, Fonlarım kısmından görebilirsiniz.