Faize yatiran arkadaşlar var mı
odeabank %53 olduğunu gördüm
Yapıkredi var oda yüksek
hangisine yetirdiniz problem yaşadınız mı ?
Parasını faize yatiran var mı ?
6
●488
- 23-10-2024, 12:35:18Bir miktar faizde 3 yildir yaklasik. 1.2 milyondu. Gelecek ay 3 yil bitiyor yanilmiyorsam. 4 milyonu geçti. Tam kusuru bilmiyorum. Ama asil yatirim faiz olmamalı. Ben sepet yapiyorum. Altın ve doviz de vsr. Ancak asil yatırımımız banka fonlarında.
- 23-10-2024, 12:36:14Hocam araç sattık o yüzden şöyle 3-4 ay bekletip biraz yükseltip devam edicem altın vs almak istemedimerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2024, 12:39:46Karşınıza çıkan teklifler yüksek ihtimale en az 90 günlük ilk vadeli hesap açılışı veya hoşgeldin faiziMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer bankalarda genel oranlar şuan %50 ve altı - 23-10-2024, 12:56:16Günlük 0,10 - 0,15 arası getirisi olan ve ana para koruyan bir sistem. Öğlen 12'den önce çekilebiliyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 2 haftadır qnb'nin kullanıyorum memnunum lakin her bankada mevcut.
Uygulamalarda, Fonlarım kısmından görebilirsiniz.