Konu
Parasını faize yatiran var mı ?
23-10-2024, 12:32:36
#1
Misafir
Faize yatiran arkadaşlar var mı
odeabank %53 olduğunu gördüm
Yapıkredi var oda yüksek
hangisine yetirdiniz problem yaşadınız mı ?