erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir miktar faizde 3 yildir yaklasik. 1.2 milyondu. Gelecek ay 3 yil bitiyor yanilmiyorsam. 4 milyonu geçti. Tam kusuru bilmiyorum. Ama asil yatirim faiz olmamalı. Ben sepet yapiyorum. Altın ve doviz de vsr. Ancak asil yatırımımız banka fonlarında.
Hocam araç sattık o yüzden şöyle 3-4 ay bekletip biraz yükseltip devam edicem altın vs almak istemedim