Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O nedir
Günlük 0,10 - 0,15 arası getirisi olan ve ana para koruyan bir sistem. Öğlen 12'den önce çekilebiliyor.

Ben 2 haftadır qnb'nin kullanıyorum memnunum lakin her bankada mevcut.

Uygulamalarda, Fonlarım kısmından görebilirsiniz.