Herkese Merhaba,
Arkadaşımla beraber tescilleştirdiğimiz ArabamGelsin markasını sizlere sunmak istiyorum.
Aldık, bir kenara koyduk.
Bir gün taliplisi çıkar diye bekliyoruz.
Marka ismi olarak nasıl değerlendirirsiniz?
Türkiye şartlarında büyük bir para farkındayız ama bir gün bizi yeterince mutlu edeceğine inandığımız bir isim.
.com haricindeki domainleri aldık.
Sizlerin de görüşlerini almak isteriz.
ArabamGelsin markası 1Milyon$
20
●1.594
- 14-10-2024, 14:47:58Katılıyorum .com projeler için çok önemli bir etken maalesef ki para etmez diğer uzantılarKadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2024, 14:49:32Domainden ziyade marka hakları bizde hocam. Sadece domain olarak bakmayın.KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.com sahibi ise zaten bu ismi faaliyete geçiremez. Sadece elinde domain bekler. - 14-10-2024, 14:50:34marka haklarının hepsini alamazsınız ki hocam? arabam gelsin adı altında akülü araba veya oyuncak araba satar. yine bir şey yapamazsınMastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

edit: ayrıca .com domain ilk gelen alır mantığında çalışıyor. Tüm hakları sizde olsa da hiç bir işe yaramaz. - 14-10-2024, 14:52:41Daha doğrusu şöyle düzelteyim verdiğim bilgiyi ;KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomotiv sektöründe kullanamaz bu domaini.
Akülü araba tabiki kullanabilir.
