Herkese Merhaba,

Arkadaşımla beraber tescilleştirdiğimiz ArabamGelsin markasını sizlere sunmak istiyorum.

Aldık, bir kenara koyduk.
Bir gün taliplisi çıkar diye bekliyoruz.

Marka ismi olarak nasıl değerlendirirsiniz?
Türkiye şartlarında büyük bir para farkındayız ama bir gün bizi yeterince mutlu edeceğine inandığımız bir isim.
.com haricindeki domainleri aldık.

Sizlerin de görüşlerini almak isteriz.