• 14-10-2024, 14:59:33
    #10
    GreyWind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain gittikten sonra telif haklarınız ne işe yarar? Domaini yoksa .com pek umutlanma derim. Sen 1 milyon dolarcık istiyorsun domain elinde olan adam da kalkar ben 10 milyon istiyorum der onu ikna etmeden de sana yönelmezler.
    Haha domaini alıp ne alacak turşusunu mu kuracak? ben zamanında ups***.com bir site almıştım ups kargo telif attı bütün yapacaklarımı engelledi. Ayrıca kargoculuk falanda yapmayacaktım. İsterseniz sahibinden.com sizin olsun benzer platform yapamazsınız marka hakları diye bir şey var.
  • 14-10-2024, 15:04:08
    #11
    Ya tamam para etmesin bu isim hiç sorun değil.
    Ama herkes domain de domain diye tutturdu.
    Olaya neden sadece domain ismiyle bakıyorsunuz.
    Marka tescilinden bahsediyoruz.

    Alıntı
    Haha domaini alıp ne alacak turşusunu mu kuracak? ben zamanında ups***.com bir site almıştım ups kargo telif attı bütün yapacaklarımı engelledi. Ayrıca kargoculuk falanda yapmayacaktım. İsterseniz sahibinden.com sizin olsun benzer platform yapamazsınız marka hakları diye bir şey var.

    Tamam 1 milyon dolar etmesin. Ama tam olarak vermek istediğim mesaj buydu.
  • 14-10-2024, 15:10:00
    #12
    İlab holding (Arabam.com), markalaşma sürecimizde bizlere dava açtı. İki senelik dava sürecinde haksız bulundular ve ismimiz tescillenmiş oldu.

    Domainlerden çok marka ismine yoğunlaşmak daha öncelikli olmalı.
  • 14-10-2024, 16:05:12
    #13
    Hayırlısı olsun.

    Bana göre düşündüğünüz rakamlar çok çok uçuk olmuş. Arabam.com'a göre fiyat belirlemeyin. Oto kiralama firmasına satacakmış gibi fiyat belirleyin derim.
    Örnek; Bunu 50.000 TL'ye satıp, farklı 5 tane daha marka tescili yaparak şansınızı çoğaltabilirsiniz.

    Ayrıca, sadece 35. sınıf için tescil edilmiş. Değerli olacağını düşünüyorsanız, Arabam.com 'dan veya bunun gibi sitelerin tescil sınıflarından örnek alarak diğer sınıfları da tescil etmelisiniz. Özellikle 39. sınıf.



    NOT:
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...79573258/detay

    Sahibinden de daha ucuza satılıyor. Almak isteyen oradan alsın!
  • 14-10-2024, 16:11:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Marka bilinirliği: 0
    Kavram bilinirliği(keyword): 0

    Hocam markanızı bir iş yapıp itibarlı ve tanınır hale getirmedikçe değerli hale getiremezsiniz.

    Benim de bir markam var. Benim gözümde değeri 10M dolar. Ancak satışa çıkarsan 10.000 tl ödeyen olmaz. Ki zaten tescil için bu kadar ücret ödedim.

    Markayı değerli kılan bilinirliğidir.
  • 14-10-2024, 16:17:51
    #15
    Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun.

    Bana göre düşündüğünüz rakamlar çok çok uçuk olmuş. Arabam.com'a göre fiyat belirlemeyin. Oto kiralama firmasına satacakmış gibi fiyat belirleyin derim.
    Örnek; Bunu 50.000 TL'ye satıp, farklı 5 tane daha marka tescili yaparak şansınızı çoğaltabilirsiniz.

    Ayrıca, sadece 35. sınıf için tescil edilmiş. Değerli olacağını düşünüyorsanız, Arabam.com 'dan veya bunun gibi sitelerin tescil sınıflarından örnek alarak diğer sınıfları da tescil etmelisiniz. Özellikle 39. sınıf.



    NOT:
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...79573258/detay

    Sahibinden de daha ucuza satılıyor. Almak isteyen oradan alsın!

    Selam hocam, değerleri yorumlarınız için teşekkür ederiz.
    Edit : @Webbilgim; Patentçimiz ile görüştük. Emsal kararlar varken 39. sınıfa gerek yok dedi. Ama her ihtimale karşı 39. sınıfı da tescilliyoruz. Tekrardan teşekkür ederim.


    İlanı da güncelledim. Hatırlatma için teşekkürler.
  • 14-10-2024, 16:27:51
    #16
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka bilinirliği: 0
    Kavram bilinirliği(keyword): 0

    Hocam markanızı bir iş yapıp itibarlı ve tanınır hale getirmedikçe değerli hale getiremezsiniz.

    Benim de bir markam var. Benim gözümde değeri 10M dolar. Ancak satışa çıkarsan 10.000 tl ödeyen olmaz. Ki zaten tescil için bu kadar ücret ödedim.

    Markayı değerli kılan bilinirliğidir.
    Selam hocam,

    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
  • 14-10-2024, 19:10:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Com domain sahibi bu isimle marka yaparsa sizin elinizdeki domainleri bile alır hocam
  • 15-10-2024, 09:58:10
    #18
    Hocam madem bir soru sordun, dost acı söyler kusura bakma

    Öncelikle domaini boşta görsem reg yapmazdım, açık söylüyorum.

    Bunun dışında eğer güzel bir proje yapılacak ise kullanışlı olabilir yani marka değeri katılacak ise o zaman iyi bir yere gelir. Ancak sen projelendirmek yerine satmayı düşünüyorsun.
    Evet satabilirsin, bu marka ile iş yapmak isteyen firmalar çıkabilir ancak gerçekçi olmak gerekirse hiçbir firma sadece marka ismi için 1 milyon dolar vermez.
    Bu marka tescilini ve elinizdeki domainlerin tümünü ortalama 2000 - 10.000 dolar arasında satabilirsiniz, alıcısı belki çıkabilir, belki çıkmayabilir.

    1 milyon dolara satma fikriniz mezara kadar gider hocam