GreyWind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain gittikten sonra telif haklarınız ne işe yarar? Domaini yoksa .com pek umutlanma derim. Sen 1 milyon dolarcık istiyorsun domain elinde olan adam da kalkar ben 10 milyon istiyorum der onu ikna etmeden de sana yönelmezler.
Haha domaini alıp ne alacak turşusunu mu kuracak? ben zamanında ups***.com bir site almıştım ups kargo telif attı bütün yapacaklarımı engelledi. Ayrıca kargoculuk falanda yapmayacaktım. İsterseniz sahibinden.com sizin olsun benzer platform yapamazsınız marka hakları diye bir şey var.