Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun.

Bana göre düşündüğünüz rakamlar çok çok uçuk olmuş. Arabam.com'a göre fiyat belirlemeyin. Oto kiralama firmasına satacakmış gibi fiyat belirleyin derim.
Örnek; Bunu 50.000 TL'ye satıp, farklı 5 tane daha marka tescili yaparak şansınızı çoğaltabilirsiniz.

Ayrıca, sadece 35. sınıf için tescil edilmiş. Değerli olacağını düşünüyorsanız, Arabam.com 'dan veya bunun gibi sitelerin tescil sınıflarından örnek alarak diğer sınıfları da tescil etmelisiniz. Özellikle 39. sınıf.



NOT:
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...79573258/detay

Sahibinden de daha ucuza satılıyor. Almak isteyen oradan alsın!

Selam hocam, değerleri yorumlarınız için teşekkür ederiz.
Edit : @Webbilgim; Patentçimiz ile görüştük. Emsal kararlar varken 39. sınıfa gerek yok dedi. Ama her ihtimale karşı 39. sınıfı da tescilliyoruz. Tekrardan teşekkür ederim.


İlanı da güncelledim. Hatırlatma için teşekkürler.