.com olmadığı sürece mutlu edeceğini düşünmüyorum. Geçmiş tarihlere baktığımızda sadece .com domainler ciddi rakamlara satıldı. Yakın zamanda bir domain broker r10'da konu açmıştı bu konu hakkında.
Domainden ziyade marka hakları bizde hocam. Sadece domain olarak bakmayın.
.com sahibi ise zaten bu ismi faaliyete geçiremez. Sadece elinde domain bekler.