• 12-10-2024, 10:10:52
    #19
    günlük 2 tl çıkıyor çepten her gün bir mermi 5m insanın 100k limiti olsa 5m mermi
  • 12-10-2024, 10:34:48
    #20
    Gerçekten Savunma sanayi için olsa; değil 750 lira 7500 lirayı seve seve ödeyelim. Ancak bu paranın Savunma sanayine gitmeyeceğini herkes biliyor.
  • 12-10-2024, 15:37:39
    #21
    PayPal + Wise + Revolut
    Benim olmayan bir paranın da vergisini ödüyoruz şaka gibi
  • 12-10-2024, 15:43:53
    #22
    caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha ortada yasa falan yok bilginiz olsun.
    Maalesef 750 TL kesilmeye başlandı.
  • 12-10-2024, 20:07:26
    #23
    bankanın tahsisinin ve sizin kendinizin mobil uygulamada vs düşürmenizin farklı olabileceğini düşünüyorum. çünkü müşteriye tanımlanan limitin vergi için dikkate alınabileceğini düşününce 750 vermemek için bankayı arayıp genel tahsisin düşürülmesi daha iyi olur. uygulamadan düşürüp arttırılabilen limit farklı ve banka içi bir tanım olabilir. bunu atlamamak lazım.
  • 12-10-2024, 22:07:08
    #24
    Şahsi fikrim; ilgili kuruma aktarılmayacağı yönünde. Fikrimi bir kenara bırakarak, aktarıldığı düşünsem bile. Bankadaki para benim değil. Banka ticari bir kuruluş, parayı bana satıyor ve üzerinden para kazanıyor. Tanımlanan limitler hiç kimsenin kendi parası değil. Kendi parası olmayan paradan nasıl fona para aktarılacak? Bunu hesap edenler neye göre hesap ediyor anlamış değilim. Bunun bir ilerisi hesabımızda kendi öz paramız olursa da el koyabiliriz diyorlar yani kısaca...
  • 13-10-2024, 00:45:04
    #25
    Kurumsal PLUS
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki 2 tane kartımız varsa 2 karttan da mı alıyor. Yoksa 1 kullanıcı olarak mı sayıyor.
    Bugüne kadar nerde görülmüş hepsini tek saymaları. Her kartı ayrı ayrı sayarlar muhtemelen veya tam tersi kredi limitiniz ne kadarsa ona göre kartınızdan düşerler.
    Örnek olarak banka 250k limit veriyordur ama siz 50k kullansanız bile gidip "senin limit hakkın bu kadar; kullan ya da kullanma biz alırız." demeseler iyidir.

    Biraz daha düşününce çok farklı senaryolar geliyor insanın aklına. O yüzden 99k limite çekmek çözüm değil. Kullanın veya kullanmayın muhtemelen kişisel kredi limitiniz üzerinden yürütürler yasayı.

    Kasa her zaman kazanır.
  • 13-10-2024, 00:50:10
    #26
    LiderBayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar nerde görülmüş hepsini tek saymaları. Her kartı ayrı ayrı sayarlar muhtemelen veya tam tersi kredi limitiniz ne kadarsa ona göre kartınızdan düşerler.
    Örnek olarak banka 250k limit veriyordur ama siz 50k kullansanız bile gidip "senin limit hakkın bu kadar; kullan ya da kullanma biz alırız." demeseler iyidir.

    Biraz daha düşününce çok farklı senaryolar geliyor insanın aklına. O yüzden 99k limite çekmek çözüm değil. Kullanın veya kullanmayın muhtemelen kişisel kredi limitiniz üzerinden yürütürler yasayı.

    Kasa her zaman kazanır.
    Şimdi acaba tüm bankalardaki kredi kartı limitini mi toplayacaklar yoksa her kartı ayrı mı sayacaklar çok karışık. Örneğin benim halkbankta 3 kredi kartım var bunların hepsi 99 k diyelim hepsini toplayıp senin 100k dan fazla oluyor diyip 3 karta da ödeme mi çekecek. Veya İşbankası 99 olsun Ziraat 99 olsun bunların ikisini toplayıp tüm müşteri limiti değerlendirip ne kadar kredi kartı varsa hepsindende alabilirler.
  • 13-10-2024, 00:59:34
    #27
    Kurumsal PLUS
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi acaba tüm bankalardaki kredi kartı limitini mi toplayacaklar yoksa her kartı ayrı mı sayacaklar çok karışık. Örneğin benim halkbankta 3 kredi kartım var bunların hepsi 99 k diyelim hepsini toplayıp senin 100k dan fazla oluyor diyip 3 karta da ödeme mi çekecek. Veya İşbankası 99 olsun Ziraat 99 olsun bunların ikisini toplayıp tüm müşteri limiti değerlendirip ne kadar kredi kartı varsa hepsindende alabilirler.
    Şahsen benim kredi kartı limitim ihtiyacım olmadığı ve sadece bilet falan alabilmek, hgs ödeyebilmek için 15k mevcut. Ama kişisel kredi limitim 1M civarında.
    Muhtemelen bu senaryo da "senin 1M hakkın var. Limitini düşük tutmuş olabilirsin, kullanmıyor olabilirsin; ama sonuçta 100k üzerinde limitin var. Öde bakalım bunu bize" diyeceklerdir.

    Herşeyi yaparlar. "Allah'ın verdiği nefesi boşa tüketiyorsunuz, vergisini verin" diyecekler yakında zaten.