CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki 2 tane kartımız varsa 2 karttan da mı alıyor. Yoksa 1 kullanıcı olarak mı sayıyor.
Bugüne kadar nerde görülmüş hepsini tek saymaları. Her kartı ayrı ayrı sayarlar muhtemelen veya tam tersi kredi limitiniz ne kadarsa ona göre kartınızdan düşerler.
Örnek olarak banka 250k limit veriyordur ama siz 50k kullansanız bile gidip "senin limit hakkın bu kadar; kullan ya da kullanma biz alırız." demeseler iyidir.

Biraz daha düşününce çok farklı senaryolar geliyor insanın aklına. O yüzden 99k limite çekmek çözüm değil. Kullanın veya kullanmayın muhtemelen kişisel kredi limitiniz üzerinden yürütürler yasayı.

Kasa her zaman kazanır.