"Limiti 100 bin TL ve üzeri olan kredi kartlarından 750 TL 'Savunma Sanayi Fonu'na aktarılacak."
Haberleri var şuan. Kesinliği var mı bilmiyorum. Herkes limitini 99.000 TL'ye çekiyor.
Peki 2 tane kartımız varsa 2 karttan da mı alıyor. Yoksa 1 kullanıcı olarak mı sayıyor.
herkes panik halde limit düşürmeye uğraşıyor. Kesin karar diye bir durum yok şuan arkadaşlar. Meclise sunuldu bunun içeriği değişebilir net kararın çıkması 2 3 haftayı bulur acele etmeyin derim.
Arkadaşın dediği gibi hem kesin değil hem de yakın coğrafyamız bu durumdayken savunma sanayine aktarılacak ₺ 750 için bu denli bir paniği anlamlandıramadım.