Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Limiti 100 bin TL ve üzeri olan kredi kartlarından 750 TL 'Savunma Sanayi Fonu'na aktarılacak."
Haberleri var şuan. Kesinliği var mı bilmiyorum. Herkes limitini 99.000 TL'ye çekiyor.
Peki 2 tane kartımız varsa 2 karttan da mı alıyor. Yoksa 1 kullanıcı olarak mı sayıyor.