CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki 2 tane kartımız varsa 2 karttan da mı alıyor. Yoksa 1 kullanıcı olarak mı sayıyor.
aynı bankada olduğu için ortak limit sayılacağından tek bir karta keserler. farklı bankalarda ise hepsinden keserler diye düşünüyorum.