Şahsi fikrim; ilgili kuruma aktarılmayacağı yönünde. Fikrimi bir kenara bırakarak, aktarıldığı düşünsem bile. Bankadaki para benim değil. Banka ticari bir kuruluş, parayı bana satıyor ve üzerinden para kazanıyor. Tanımlanan limitler hiç kimsenin kendi parası değil. Kendi parası olmayan paradan nasıl fona para aktarılacak? Bunu hesap edenler neye göre hesap ediyor anlamış değilim. Bunun bir ilerisi hesabımızda kendi öz paramız olursa da el koyabiliriz diyorlar yani kısaca...