• 11-10-2024, 23:05:07
    #1
    Bir aksilik çıkmaz ise 29 Ekim'de Anıtkabir'e gideceğim. Ankara'ya ötobüsle gideceğim. Aştı otogarda ineceğim. Anıtkabir için hangi durakta iniyorduk metroda, Kızılay mı Tandoğan mı ? Birde kart çıkarmak için Kızılayda ana kart merkezi var mıydı ? Teşekkür ederim
  • 11-10-2024, 23:06:10
    #2
    1.tandoğan
    2.evet
  • 11-10-2024, 23:07:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tandogan durağının ismi değişti anadolu oldu
    Asti den kizilay a kizilaydan ankaray a binebilirsin
  • 11-10-2024, 23:07:16
    #4
    Kart çıkarmana gerek yok banka kartıylada binebilirsin ekstra 3.5 yada 5 tl alıyor diye hatırlıyorum
  • 11-10-2024, 23:07:50
    #5
    Kurumsal PLUS
    FatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir aksilik çıkmaz ise 29 Ekim'de Anıtkabir'e gideceğim. Ankara'ya ötobüsle gideceğim. Aştı otogarda ineceğim. Anıtkabir için hangi durakta iniyorduk metroda, Kızılay mı Tandoğan mı ? Birde kart çıkarmak için Kızılayda ana kart merkezi var mıydı ? Teşekkür ederim
    hocam kredi kartları da geçiyormuş galiba metro vb. yerlerde okutup geçebilirsin kart çıkartmana gerek kalmadan
  • 11-10-2024, 23:08:16
    #6
    ZenoHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tandogan durağının ismi değişti anadolu oldu
    Asti den kizilay a kizilaydan ankaray a binebilirsin
    Astiden ankaraya binince 3 yada 4 durak sonra anıtkabir durağı hocam tekrar binmesine gerek yok
  • 11-10-2024, 23:09:09
    #7
    ZenoHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tandogan durağının ismi değişti anadolu oldu
    Asti den kizilay a kizilaydan ankaray a binebilirsin
    Aştide bindiği tren zaten ankaray.
  • 11-10-2024, 23:09:14
    #8
    Kredi kartı ile ödeme yapabiliyorsunuz öğrenci değilseniz tam kart çıkarmanıza gerek yok.
  • 11-10-2024, 23:09:22
    #9
    asknMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Astiden ankaraya binince 3 yada 4 durak sonra anıtkabir durağı hocam tekrar binmesine gerek yok
    Otogarda mevcutmu metro durağı, direk binebiliyor muyum yoksa dışarıda yürümem mi lazım bir miktar ?