Ankara'da yaşayan arkadaşlar, ufak bir soru :)
11
●304
- 11-10-2024, 23:05:07Bir aksilik çıkmaz ise 29 Ekim'de Anıtkabir'e gideceğim. Ankara'ya ötobüsle gideceğim. Aştı otogarda ineceğim. Anıtkabir için hangi durakta iniyorduk metroda, Kızılay mı Tandoğan mı ? Birde kart çıkarmak için Kızılayda ana kart merkezi var mıydı ? Teşekkür ederim
- 11-10-2024, 23:07:50hocam kredi kartları da geçiyormuş galiba metro vb. yerlerde okutup geçebilirsin kart çıkartmana gerek kalmadanFatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2024, 23:08:16Astiden ankaraya binince 3 yada 4 durak sonra anıtkabir durağı hocam tekrar binmesine gerek yokZenoHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2024, 23:09:09Aştide bindiği tren zaten ankaray.ZenoHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2024, 23:09:22Otogarda mevcutmu metro durağı, direk binebiliyor muyum yoksa dışarıda yürümem mi lazım bir miktar ?asknMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle