Ankara'da yaşayan arkadaşlar, ufak bir soru :)
11
●304
- 11-10-2024, 23:11:50Direk perondan indiğinizde tabelaları takip ederek ankaraya binebilirsiniz otogar içerisinde ankaray zaten ankaray kısmında gelen 2 vagonda kızılay yönüne gidiyorFatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle