Konu
Ankara'da yaşayan arkadaşlar, ufak bir soru :)
11-10-2024, 23:09:09
#7
nozkokcom
ZenoHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tandogan durağının ismi değişti anadolu oldu
Asti den kizilay a kizilaydan ankaray a binebilirsin
Aştide bindiği tren zaten ankaray.