FatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir aksilik çıkmaz ise 29 Ekim'de Anıtkabir'e gideceğim. Ankara'ya ötobüsle gideceğim. Aştı otogarda ineceğim. Anıtkabir için hangi durakta iniyorduk metroda, Kızılay mı Tandoğan mı ? Birde kart çıkarmak için Kızılayda ana kart merkezi var mıydı ? Teşekkür ederim
hocam kredi kartları da geçiyormuş galiba metro vb. yerlerde okutup geçebilirsin kart çıkartmana gerek kalmadan