• 11-10-2024, 10:32:11
    #10
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz anlamadınız. günlük düzenli olarak gazinoya gider oynar kazanırdım diyorum.



    bir akıl tutulması ile karşı karşıyayız.
    toplu iğne üretim fabrikası kurmuş olsam diyeceksin ki altı üstü toplu iğne üretiyorsun.
    oysa 1 kutu toplu iğne 10 tl
    1 adet gmail 1.5 dakika üretim süreci 10 tl.
    8 kişilik kadrom var ve dün itibari ile 20 adet iphone telefon ile günde yüzlerce mail üretip satıyorum.
    matematiğin yetiyorsa toplama çıkarma çarpma işlerini yaparsın.
    bu kadar thug life sana yeterli ama bitmedi daha sayayım dur ;
    bir fabrikada ihracat müdürüyüm,
    rusça özel ders veriyorum
    kırtasiyem var.

    sözün özü, yapılan hiç bir işi küçümseme değerli küçük kardeşim. kimin neyden ne kadar kazandığını bilemezsin.
    Muthis cevap. Hicbir isi kucumsememeli. Onemli olan harcadigin zaman karsisinda, emek karsisinda aldigin ucretin fazla olmasi. 1.5 dakikaya 10 TL kazanmak muthis bir sey mesela.
  • 11-10-2024, 11:40:01
    #11
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniyi ukraynada okudum.
    haftanın minimum 3 günü gazinoya gider canlı rulet ve ya poker oynardım.
    kumardan düzenli gelirim vardı. ukraynada şirket bile kurmuştum kazandığım paralarla.
    en lüks restoranlarda yemek yedim bir fiil.
    sonra okul bitti benim kumar hayatı da bitti. bunu nasıl bu şekilde hastalık haline getirirsiniz anlamıyorum.
    la ben zirvedeyken, kazanırken bıraktım, siz kaybediyorsunuz arlanmıyorsunuz.
    Merhaba

    kumar olayı düşündüğünüz gibi değil (genelde halk sizin soylediğiniz gibi düşünüyor)
    kaybeden adam nasıl oynar ?
    - bunu sizde tahmin edersiniz kaybettikçe beyin öfkelenir üzülür Kurtarma hissiyatı beyni her dakika kemirir zaten iş burada çığrından çıkıyor.. siz üzüldükçe daha fazla kaybediyor daha fazla, daha fazla batağa giriyorsunuz...
    ben çok üzülüyorum bu insanlara aralarında mutlaka saygı duyulmayacak tipler vardır ama her batağa düşende ahlaksız yada kafasız insan değil...
    derler ya Allah düşamının başına vermesin öyle bir sey.

    buarada yazınıza gelen tepkiye sert sevap vemişsiniz şunu unutmamalısınız; Sizin başarılı olmanız veya para kazanmanız geneli etkilemiyor
    insanlar intihar ediyor batıyor ailesi dağılıyor...vb


    farketmemiş olabilirsiniz ama istemeden özendirici bir yazı yazmışsınız.. çünkü ; kumarbazlar bilinç altında kumar oynamak için bir ışık bir işaret arar...
    ben kazandım demek : aç bir insanın karşısında yemek yemek gibi.

    iyi forumlar.
  • 11-10-2024, 12:40:30
    #12
    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    kumar olayı düşündüğünüz gibi değil (genelde halk sizin soylediğiniz gibi düşünüyor)
    kaybeden adam nasıl oynar ?
    - bunu sizde tahmin edersiniz kaybettikçe beyin öfkelenir üzülür Kurtarma hissiyatı beyni her dakika kemirir zaten iş burada çığrından çıkıyor.. siz üzüldükçe daha fazla kaybediyor daha fazla, daha fazla batağa giriyorsunuz...
    ben çok üzülüyorum bu insanlara aralarında mutlaka saygı duyulmayacak tipler vardır ama her batağa düşende ahlaksız yada kafasız insan değil...
    derler ya Allah düşamının başına vermesin öyle bir sey.

    buarada yazınıza gelen tepkiye sert sevap vemişsiniz şunu unutmamalısınız; Sizin başarılı olmanız veya para kazanmanız geneli etkilemiyor
    insanlar intihar ediyor batıyor ailesi dağılıyor...vb


    farketmemiş olabilirsiniz ama istemeden özendirici bir yazı yazmışsınız.. çünkü ; kumarbazlar bilinç altında kumar oynamak için bir ışık bir işaret arar...
    ben kazandım demek : aç bir insanın karşısında yemek yemek gibi.

    iyi forumlar.

    merhaba hocam,

    aklı başında adam o mesajımdan alması gerekeni alır bence.
    bir de şu var,

    sıralı şekilde hata yapan insanların sonu ölüm dahi olsa üzülmem hocam. bir hastalıktan ölmüştür üzülürüm şehit olmuştur üzülürüm takdiri ilahiden gelen ölümlere üzülürüm. ancak bu ve benzeri durumlardan ötürü kendini öldüren insanlara asla ama asla üzülmem.

    kumar batağına düşmüşlerin alabileceği en büyük örnek bence benim.

    çünkü kazanırken bıraktım. beyin şunu düşünmeli, kazanırken bırakan adamlar var, demekki burda mevzu kazanmak ya da kaybetmek değil, başka bir şey var ki uzak duruyorlar, bırakıyorlar demeli.