By_ReFLeX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kum*r Haydi Sıra Sende
11
●904
- 11-10-2024, 10:32:11Muthis cevap. Hicbir isi kucumsememeli. Onemli olan harcadigin zaman karsisinda, emek karsisinda aldigin ucretin fazla olmasi. 1.5 dakikaya 10 TL kazanmak muthis bir sey mesela.
- 11-10-2024, 11:40:01MerhabaBy_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kumar olayı düşündüğünüz gibi değil (genelde halk sizin soylediğiniz gibi düşünüyor)
kaybeden adam nasıl oynar ?
- bunu sizde tahmin edersiniz kaybettikçe beyin öfkelenir üzülür Kurtarma hissiyatı beyni her dakika kemirir zaten iş burada çığrından çıkıyor.. siz üzüldükçe daha fazla kaybediyor daha fazla, daha fazla batağa giriyorsunuz...
ben çok üzülüyorum bu insanlara aralarında mutlaka saygı duyulmayacak tipler vardır ama her batağa düşende ahlaksız yada kafasız insan değil...
derler ya Allah düşamının başına vermesin öyle bir sey.
buarada yazınıza gelen tepkiye sert sevap vemişsiniz şunu unutmamalısınız; Sizin başarılı olmanız veya para kazanmanız geneli etkilemiyor
insanlar intihar ediyor batıyor ailesi dağılıyor...vb
farketmemiş olabilirsiniz ama istemeden özendirici bir yazı yazmışsınız.. çünkü ; kumarbazlar bilinç altında kumar oynamak için bir ışık bir işaret arar...
ben kazandım demek : aç bir insanın karşısında yemek yemek gibi.
iyi forumlar. - 11-10-2024, 12:40:30huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam,
aklı başında adam o mesajımdan alması gerekeni alır bence.
bir de şu var,
sıralı şekilde hata yapan insanların sonu ölüm dahi olsa üzülmem hocam. bir hastalıktan ölmüştür üzülürüm şehit olmuştur üzülürüm takdiri ilahiden gelen ölümlere üzülürüm. ancak bu ve benzeri durumlardan ötürü kendini öldüren insanlara asla ama asla üzülmem.
kumar batağına düşmüşlerin alabileceği en büyük örnek bence benim.
çünkü kazanırken bıraktım. beyin şunu düşünmeli, kazanırken bırakan adamlar var, demekki burda mevzu kazanmak ya da kaybetmek değil, başka bir şey var ki uzak duruyorlar, bırakıyorlar demeli.