• 11-10-2024, 09:38:12
    #1
    Lütfen bu konuda bir bağımlılığın varsa oku, sana yardımcı olacaktır, yazı bana ait.

    Teşhis: Bu bir bağımlılıktır ötesi hastalıktır, bunun farkına varın her insanın başına gelebilir, oraya bulaşan x şahsı kim olursa olsun para bittiğinde yalana dolana etrika çevirip paraya ulaşana kadar her türlü yolu dener eş dost vb. , para bitti mi büyük pişmanlık hisseder. Siz kendinizi suçlamayın, çünkü bir sonuca varmayacaktır, emin olun en yakınınız bile bulaşmış olsaydı sonu ve eylemleri aynı sizin gibi olurdu, çünkü orası bataklık akılla bilimle yetkinlikle saygıyla iyi insan olmakla iyi giden bir durum değil; kendinizi suçlamayı bırakın, adım atmayı bilin, önce bir durun.

    Tetikleyici: Para bittiğinde pişmanlık yaşanır, acaba oyunlarda şöyle dursaydım bir kısım çekseydim öyle devam etseydim sonuç değişirdi, diye beyin düşünür, sonuç değişmez sadece süre uzar, Tetikleyici nedir, tetikleyici sizi o oyuna götüren yollar, para geldiği andan itibaren direk beyin oraya odaklanır, meblağ önemli değil belki bu sefer olur, az toplasam bırakırım tüm borcu çıkarmama gerek yok ama şuan tek çözüm oynayıp borcu biraz düşürmek yoksa nereden düşer bu borç algısı;

    Plan: Toplam borcunuzu kalem kalem yazın kağıda, geliriniz varsa onu da yazın, beyin hemen şuna odaklanıyor para yok olanda gidiyor, bu bu şekilde kapanmaz, sakinleşin vücut dopamin salgılıyor, önce sakinleşin ve kendinize bir bakın ben ne yapıyorum, bu şekilde gitmez diyorsunuz ama planınız yok , para da yok çevre de yok kimse güvemiyor, sakinleşin aşağıda çözüm yolunu paylaşıyorum.

    Merhaba:
    1. adım; Öncelikle size en yakın insan olmasına gerek yok herangi bir insana samimiyetle gidip tüm süreci anlatın sadece dinle de tüm borcunuzu yazın, kendinizi kandırmayı bırakın
    2. adım; Kendinizi suçlamayın doktoru da bu bataklığa düştü mü sizinle aynı psikolojiyi yaşıyor, zeki insanı da ahmak insan da burası bir bataklık kabul edip bu girdaptan zararlı çıktınız bir kere bunu kabul edin, etmezsen ne olacak devam ettikçe aynı kazansan da süre uzayacak aynı sonuca gelecek onun için burası bataklık kabul et.
    3. adım, borç hesaplandı (1.adımda) mobil bankacılık kapanacak kredilerin varsa banka şubesine gidip ödenecek para olduğunda, cebine girdiğinde, ama önce kapanacak tüm mobiller.
    4. adım; işin var mı işin varsa devam ediyorsun ay ay gelen para belli kısım kısım ödeme yapacaksın sıkıntı çekeceksin mecbur sen bu yola düştün cefasız olmaz, sorunsuz olmaz,
    5.adım işin yoksa herhangi bir iş olur , iş seçmeyeceksin çünkü ortada bir enkaz var, iş bulmaya bakacaksın, çevrende dışarda sağa sola bakınacaksın.
    6.adım buraya kadar tamamlanırsa para cebe girdiğinde beyin gene acaba diye düşünecek ama artık kendin karar vereceksin, hayır hayır demeyi öğrenecen bu çok önemli adım hayır diyeceksin ilk para geldiğinde oynamak yok artık 1 lira bile,
    7. adım borç 10 sene de bile kapanacak bir plan dahilindeyse bırak plana sadık kal hayat önüne neler çıkartacak, farkına varmayacaksın bile,
    8. adım dini boyuta geçmeyeceğim, unutma bu durum yavaş yavaş önce en yakınların sonra çevren sana eski güveni hissedecek yavaş yavaş her şey rayına oturacaktır unutma sorunsuz sıkıntısız olmayacak buna hazır ol ve bu bataklıktan çıkacağım de haydi artık sıra sende.
  • 11-10-2024, 09:41:22
    #2
    üniyi ukraynada okudum.
    haftanın minimum 3 günü gazinoya gider canlı rulet ve ya poker oynardım.
    kumardan düzenli gelirim vardı. ukraynada şirket bile kurmuştum kazandığım paralarla.
    en lüks restoranlarda yemek yedim bir fiil.
    sonra okul bitti benim kumar hayatı da bitti. bunu nasıl bu şekilde hastalık haline getirirsiniz anlamıyorum.
    la ben zirvedeyken, kazanırken bıraktım, siz kaybediyorsunuz arlanmıyorsunuz.
  • 11-10-2024, 09:46:39
    #3
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniyi ukraynada okudum.
    haftanın minimum 3 günü gazinoya gider canlı rulet ve ya poker oynardım.
    kumardan düzenli gelirim vardı. ukraynada şirket bile kurmuştum kazandığım paralarla.
    en lüks restoranlarda yemek yedim bir fiil.
    sonra okul bitti benim kumar hayatı da bitti. bunu nasıl bu şekilde hastalık haline getirirsiniz anlamıyorum.
    la ben zirvedeyken, kazanırken bıraktım, siz kaybediyorsunuz arlanmıyorsunuz.
    Hocam, unutulmamalıdır ki web sitelerdeki para algısı sadece rakamlardan ibarettir, siz canlı parayla oynamışssınız tek seferde iki tuşla istediğiniz miktarı girebilirken casinoda eliniz oraya gitmez, ikincisi şans faktörü her zaman vardır oynayanların çoğu da kazandığını düşündüğü bir zaman vardır, tıpki sızın gibi, henüz bataklığa düşmediniz, kazandığını sandığınız an yenildiğiniz andır, kumarda kaybettiğiniz en masum şeydir para. Çok daha fazlası gidiyor güven itibar aile ilişkiler, iş
  • 11-10-2024, 09:48:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    esas kumar 2024 yılında Türkiye'de yaşamak ve dahası son 2 hafta içerisinde gelecek kaygısız yaşamak
  • 11-10-2024, 09:51:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniyi ukraynada okudum.
    haftanın minimum 3 günü gazinoya gider canlı rulet ve ya poker oynardım.
    kumardan düzenli gelirim vardı. ukraynada şirket bile kurmuştum kazandığım paralarla.
    en lüks restoranlarda yemek yedim bir fiil.
    sonra okul bitti benim kumar hayatı da bitti. bunu nasıl bu şekilde hastalık haline getirirsiniz anlamıyorum.
    la ben zirvedeyken, kazanırken bıraktım, siz kaybediyorsunuz arlanmıyorsunuz.

    Kesin kazanarak bırakmışsındır hocam, şuan ise 10 liraya gmail satıyorsun.
  • 11-10-2024, 09:52:07
    #6
    Bulgarda oturduğum evin yanı k.umarhane idi, Çerezimi, içeceğimi alıp balkonda onları izlerdim gram ilgimi çekmedi, çekmeyecek. 😊 Gitmedim değil gittim biraz para da harcadım ortamı kesmek ,görmek için onun dışında çok gereksiz bir şey başka şeyler yapın ne bileyim çıkın gezin.
  • 11-10-2024, 10:00:18
    #7
    İnsanın başına ne geliyorsa meraktan geliyor, bir kereden bir şey olmaz diye düşündüğünüz hiçbir şeye bulaşmayacaksınız. Bunu hayat mottonuz yaparsanız sorun yok.
  • 11-10-2024, 10:06:40
    #8
    Sbt5631 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, unutulmamalıdır ki web sitelerdeki para algısı sadece rakamlardan ibarettir, siz canlı parayla oynamışssınız tek seferde iki tuşla istediğiniz miktarı girebilirken casinoda eliniz oraya gitmez, ikincisi şans faktörü her zaman vardır oynayanların çoğu da kazandığını düşündüğü bir zaman vardır, tıpki sızın gibi, henüz bataklığa düşmediniz, kazandığını sandığınız an yenildiğiniz andır, kumarda kaybettiğiniz en masum şeydir para. Çok daha fazlası gidiyor güven itibar aile ilişkiler, iş
    hocam siz anlamadınız. günlük düzenli olarak gazinoya gider oynar kazanırdım diyorum.

    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin kazanarak bırakmışsındır hocam, şuan ise 10 liraya gmail satıyorsun.
    bir akıl tutulması ile karşı karşıyayız.
    toplu iğne üretim fabrikası kurmuş olsam diyeceksin ki altı üstü toplu iğne üretiyorsun.
    oysa 1 kutu toplu iğne 10 tl
    1 adet gmail 1.5 dakika üretim süreci 10 tl.
    8 kişilik kadrom var ve dün itibari ile 20 adet iphone telefon ile günde yüzlerce mail üretip satıyorum.
    matematiğin yetiyorsa toplama çıkarma çarpma işlerini yaparsın.
    bu kadar thug life sana yeterli ama bitmedi daha sayayım dur ;
    bir fabrikada ihracat müdürüyüm,
    rusça özel ders veriyorum
    kırtasiyem var.

    sözün özü, yapılan hiç bir işi küçümseme değerli küçük kardeşim. kimin neyden ne kadar kazandığını bilemezsin.
  • 11-10-2024, 10:26:07
    #9
    evet ben şahidim gmail deyip geçmemeli.

    Neyse konuyu baltalamayalım. Yıllarca Kıbrıs'ın en iyi casinolarında havaalanından Rolls Royce'larla alındığım zamanlarda o ihtişama, özel ilgiye kapılıp oynadığım zamanlar oldu. Ama her zaman durmam gereken yeri bildim. Kaybım tabi ki kazancımdan fazla oldu ama ben zaten buna hazırlıklı gidiyordum. Ancak malesef günümüz şartlarında web sitelerinden oynananlar böyle değil. Bana enteresan bir bağımlılık gibi geliyor. Tabi ki yadırgamıyorum kimseyi. Bu konuda asla yargılamam ve kınamam. Allah bu bataklığa düşenlerin yardımcısı olsun. Son 2 yıldır yakınımda o kadar çok oynayan var ki; defalarca anlatmama, söylememe rağmen bırakamıyorlar. Ayrıca oynama yaşı da çok düşmüş. Elbette bunun altında ülkece yaşadığımız ekonomik sıkıntılar ve gelecek ile ilgili kaygılar var. Ama bu işten kurtulmanın yolu da irade ve sabırdan geçiyor.

    Yazınızı çok beğendim, umarım bu bataklığa düşenlere faydalı olur hocam. İyi forumlar.

    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz anlamadınız. günlük düzenli olarak gazinoya gider oynar kazanırdım diyorum.



    bir akıl tutulması ile karşı karşıyayız.
    toplu iğne üretim fabrikası kurmuş olsam diyeceksin ki altı üstü toplu iğne üretiyorsun.
    oysa 1 kutu toplu iğne 10 tl
    1 adet gmail 1.5 dakika üretim süreci 10 tl.
    8 kişilik kadrom var ve dün itibari ile 20 adet iphone telefon ile günde yüzlerce mail üretip satıyorum.
    matematiğin yetiyorsa toplama çıkarma çarpma işlerini yaparsın.
    bu kadar thug life sana yeterli ama bitmedi daha sayayım dur ;
    bir fabrikada ihracat müdürüyüm,
    rusça özel ders veriyorum
    kırtasiyem var.

    sözün özü, yapılan hiç bir işi küçümseme değerli küçük kardeşim. kimin neyden ne kadar kazandığını bilemezsin.