üniyi ukraynada okudum.
haftanın minimum 3 günü gazinoya gider canlı rulet ve ya poker oynardım.
kumardan düzenli gelirim vardı. ukraynada şirket bile kurmuştum kazandığım paralarla.
en lüks restoranlarda yemek yedim bir fiil.
sonra okul bitti benim kumar hayatı da bitti. bunu nasıl bu şekilde hastalık haline getirirsiniz anlamıyorum.
la ben zirvedeyken, kazanırken bıraktım, siz kaybediyorsunuz arlanmıyorsunuz.