üniyi ukraynada okudum.
haftanın minimum 3 günü gazinoya gider canlı rulet ve ya poker oynardım.
kumardan düzenli gelirim vardı. ukraynada şirket bile kurmuştum kazandığım paralarla.
en lüks restoranlarda yemek yedim bir fiil.
sonra okul bitti benim kumar hayatı da bitti. bunu nasıl bu şekilde hastalık haline getirirsiniz anlamıyorum.
la ben zirvedeyken, kazanırken bıraktım, siz kaybediyorsunuz arlanmıyorsunuz.
Merhaba
kumar olayı düşündüğünüz gibi değil (genelde halk sizin soylediğiniz gibi düşünüyor)
kaybeden adam nasıl oynar ?
- bunu sizde tahmin edersiniz kaybettikçe beyin öfkelenir üzülür Kurtarma hissiyatı beyni her dakika kemirir zaten iş burada çığrından çıkıyor.. siz üzüldükçe daha fazla kaybediyor daha fazla, daha fazla batağa giriyorsunuz...
ben çok üzülüyorum bu insanlara aralarında mutlaka saygı duyulmayacak tipler vardır ama her batağa düşende ahlaksız yada kafasız insan değil...
derler ya Allah düşamının başına vermesin öyle bir sey.
buarada yazınıza gelen tepkiye sert sevap vemişsiniz şunu unutmamalısınız; Sizin başarılı olmanız veya para kazanmanız geneli etkilemiyor
insanlar intihar ediyor batıyor ailesi dağılıyor...vb
farketmemiş olabilirsiniz ama istemeden özendirici bir yazı yazmışsınız.. çünkü ; kumarbazlar bilinç altında kumar oynamak için bir ışık bir işaret arar...
ben kazandım demek : aç bir insanın karşısında yemek yemek gibi.
iyi forumlar.