By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam siz anlamadınız. günlük düzenli olarak gazinoya gider oynar kazanırdım diyorum.



bir akıl tutulması ile karşı karşıyayız.
toplu iğne üretim fabrikası kurmuş olsam diyeceksin ki altı üstü toplu iğne üretiyorsun.
oysa 1 kutu toplu iğne 10 tl
1 adet gmail 1.5 dakika üretim süreci 10 tl.
8 kişilik kadrom var ve dün itibari ile 20 adet iphone telefon ile günde yüzlerce mail üretip satıyorum.
matematiğin yetiyorsa toplama çıkarma çarpma işlerini yaparsın.
bu kadar thug life sana yeterli ama bitmedi daha sayayım dur ;
bir fabrikada ihracat müdürüyüm,
rusça özel ders veriyorum
kırtasiyem var.

sözün özü, yapılan hiç bir işi küçümseme değerli küçük kardeşim. kimin neyden ne kadar kazandığını bilemezsin.
Muthis cevap. Hicbir isi kucumsememeli. Onemli olan harcadigin zaman karsisinda, emek karsisinda aldigin ucretin fazla olmasi. 1.5 dakikaya 10 TL kazanmak muthis bir sey mesela.