• 09-10-2024, 19:40:41
    #1
    TASARIM AJANSI
    Merhaba. Hep ısınmadan ağırlık kaldırma sporu yapıyordum
    3-4 gün önce omuzum ve boynum fena halde tutuldu. Çok kötü ağrıdı.
    Şimdi normal zamanda ağrısı geçti ama ağırlık kaldırırken sol omuzum ağrıyor, zorlarsam yine tutulacak gibi hissettiğim için zorlamayıp sporu bıraktım.

    Galiba esneme vb. hareketler yapmadığım için oldu diye tahmin ediyorum. Şimdi esneme hareketleri vb. yapayım diyorum ama mesela kolumu 360 derece çevirmeye kalktığımda odun kırıyormuş gibi her çevirmede omuzumdaki kemiklerden "Takırt" diye ses geliyor
    Sanki esneme hareketleri yaparken daha çok zarar veriyormuşum gibi hissettim ama emin değilim, bana ne önerirsiniz
  • 09-10-2024, 19:45:36
    #2
    çok geçmiş olsun,

    Reçete olabilecek çok şey yazmak isterdim hocam .

    fakat sanayi yaşımız geldi geçiyor : ))) sağını yaptırsan solu patlıyor ... kusura bakma demeden edemedim.
  • 09-10-2024, 19:46:29
    #3
    kolunuzu 360 derece çeviremezsiniz.
  • 09-10-2024, 19:48:16
    #4
    TASARIM AJANSI
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun,

    Reçete olabilecek çok şey yazmak isterdim hocam .

    fakat sanayi yaşımız geldi geçiyor : ))) sağını yaptırsan solu patlıyor ... kusura bakma demeden edemedim.
    Teşekkür ederim, sizce katırdamalara rağmen esneme hareketi yapsam mı
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolunuzu 360 derece çeviremezsiniz.
    360 derece dediğim, dairesel şekilde çevirmek işte hocam anladınız siz
  • 09-10-2024, 19:57:40
    #5
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    Sol omuz sakatlığı dünyada ünlü çoğu fitness yapan yaşıyor. Ben de 2 3 sene önce yaşadım hala tam olarak geçmedi
  • 09-10-2024, 20:11:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Hep ısınmadan ağırlık kaldırma sporu yapıyordum
    3-4 gün önce omuzum ve boynum fena halde tutuldu. Çok kötü ağrıdı.
    Şimdi normal zamanda ağrısı geçti ama ağırlık kaldırırken sol omuzum ağrıyor, zorlarsam yine tutulacak gibi hissettiğim için zorlamayıp sporu bıraktım.

    Galiba esneme vb. hareketler yapmadığım için oldu diye tahmin ediyorum. Şimdi esneme hareketleri vb. yapayım diyorum ama mesela kolumu 360 derece çevirmeye kalktığımda odun kırıyormuş gibi her çevirmede omuzumdaki kemiklerden "Takırt" diye ses geliyor
    Sanki esneme hareketleri yaparken daha çok zarar veriyormuşum gibi hissettim ama emin değilim, bana ne önerirsiniz
    Aynısını yaşamıştım herhangi bir sürede geçiyor diyemem sadece iyicene ısınmak gerekiyor kendi kendine geçmişti benimki.
  • 09-10-2024, 20:30:13
    #7
    1 ay kadar hafif çalışma metot una geçiş yapın hocam düzelir.
  • 09-10-2024, 20:32:38
    #8
    TASARIM AJANSI
    berkewx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını yaşamıştım herhangi bir sürede geçiyor diyemem sadece iyicene ısınmak gerekiyor kendi kendine geçmişti benimki.
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay kadar hafif çalışma metot una geçiş yapın hocam düzelir.
    Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol omuz sakatlığı dünyada ünlü çoğu fitness yapan yaşıyor. Ben de 2 3 sene önce yaşadım hala tam olarak geçmedi
    Teşekkür ederim, peki şunu merak ediyorum
    Esneme hareketlerini yapmak normalde güzel bir şey de, şu an ben yapınca kolum kakırdıyor
    Esneme hareketi yapayım mı yapmayayım mı
  • 09-10-2024, 21:45:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, peki şunu merak ediyorum
    Esneme hareketlerini yapmak normalde güzel bir şey de, şu an ben yapınca kolum kakırdıyor
    Esneme hareketi yapayım mı yapmayayım mı
    evet yapmalısın antremana başlamadan iyicene ısınman gerekiyor