FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Hep ısınmadan ağırlık kaldırma sporu yapıyordum
3-4 gün önce omuzum ve boynum fena halde tutuldu. Çok kötü ağrıdı.
Şimdi normal zamanda ağrısı geçti ama ağırlık kaldırırken sol omuzum ağrıyor, zorlarsam yine tutulacak gibi hissettiğim için zorlamayıp sporu bıraktım.

Galiba esneme vb. hareketler yapmadığım için oldu diye tahmin ediyorum. Şimdi esneme hareketleri vb. yapayım diyorum ama mesela kolumu 360 derece çevirmeye kalktığımda odun kırıyormuş gibi her çevirmede omuzumdaki kemiklerden "Takırt" diye ses geliyor
Sanki esneme hareketleri yaparken daha çok zarar veriyormuşum gibi hissettim ama emin değilim, bana ne önerirsiniz
Aynısını yaşamıştım herhangi bir sürede geçiyor diyemem sadece iyicene ısınmak gerekiyor kendi kendine geçmişti benimki.