• 06-10-2024, 22:13:00
    #1
    İngiltere hat için en iyi operatör hangisi? Sebebiyle birlikte yazarsanız çok memnun olurum.
    Lycamobile - Three - Giffgaff - Lebara - O2
    Hangisini tercih etmeliyiz? Avantajları nelerdir?
    • opportunity
    opportunity bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-10-2024, 22:28:09
    #2
    ⭐⭐ Sosyal Medya Uzmanı ⭐⭐
    Lycamobile sıkıntı çıkarabiliyor diye biliyorum. Giffgaff dan zaten direk uzak durmak lazım
  • 06-10-2024, 22:28:47
    #3
    Three en iyisi o zaman.
  • 06-10-2024, 22:33:27
    #4
    Sorduklarınız içinden:
    O2 > Three > GiffGaff > Lycamobile > Lebara

    Sormadıklarınızdan:
    EE > O2 > Vodafone > Three > Virgin Mobile > Tesco Mobile > GiffGaff > Lycamobile > Lebara

    EE, O2 ve Vodafone, ana operatörler. İngiltere'de yaşayacaksanız, 3 ünden birini seçin.
    SMS almak için soruyorsanız, hepsi olur. O2 ya da Three öneririm.
    Lycamobile ve Lebara'yı önermiyorum. GiffGaff kendini kanıtlamaya çalışıyor. Üçü birleşse, Three'nin 10'da biri olamazlar.

    Karşılaştırmayı yaparken, firmaların sunduğu özellikler, fiyatlar, free coverage bölgeleri, global coverage opsiyonları, toplam market büyüklükleri, hizmet kaliteleri, teknik destek kalitelerini göze alarak listeledim.
  • 06-10-2024, 22:36:23
    #5
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorduklarınız içinden:
    O2 > Three > GiffGaff > Lycamobile > Lebara

    Sormadıklarınızdan:
    EE > O2 > Vodafone > Three > Virgin Mobile > Tesco Mobile > GiffGaff > Lycamobile > Lebara

    EE, O2 ve Vodafone, ana operatörler. İngiltere'de yaşayacaksanız, 3 ünden birini seçin.
    SMS almak için soruyorsanız, hepsi olur. O2 ya da Three öneririm.
    Lycamobile ve Lebara'yı önermiyorum. GiffGaff kendini kanıtlamaya çalışıyor. Üçü birleşse, Three'nin 10'da biri olamazlar.

    Karşılaştırmayı yaparken, firmaların sunduğu özellikler, fiyatlar, free coverage bölgeleri, global coverage opsiyonları, toplam market büyüklükleri, hizmet kaliteleri, teknik destek kalitelerini göze alarak listeledim.
    Teşekkür ederim hocam, detaylı bilginizden dolayı karar vermem kolaylaştı.
    • Caty
    Caty bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-10-2024, 22:36:34
    #6
    @Caty; 'nin de bahsettiği gibi EE > O2 > Vodafone harici diğerlerinden hizmet almak mantıksız. Zaten diğerleri de bu üçünün altyapısını kullanıyorlar.
    Lebara'dan uzak durun. Kullanıcı bilgilerini direk dolandırıcılar ile paylaşıyorlar. Ben yerel kullanıcıyım ve Vodafone kullanıyorum.
  • 06-10-2024, 22:46:53
    #7
    AhmetBOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Caty; 'nin de bahsettiği gibi EE > O2 > Vodafone harici diğerlerinden hizmet almak mantıksız. Zaten diğerleri de bu üçünün altyapısını kullanıyorlar.
    Lebara'dan uzak durun. Kullanıcı bilgilerini direk dolandırıcılar ile paylaşıyorlar. Ben yerel kullanıcıyım ve Vodafone kullanıyorum.
    Orada yaşamadan bile EE - O2 - Vodofone üzerinden alabiliyor muyuz?
  • 06-10-2024, 22:54:09
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada yaşamadan bile EE - O2 - Vodofone üzerinden alabiliyor muyuz?
    GiffGaff'ın sahibi ile O2'nin sahibi aynı zaten. GiffGaff, O2 ağını kullanır.

    Bence siz Three alın. Uluslararası kullanacak biri için Three daha iyi. Yerel kullanacak biri için EE ya da Vodafone daha iyi. EE'nin avantajı özellikle güzel internet sağlayabilmesi. Three'nin avantajı, en çok ülkede, en az sorunla çalışabilmesi. 71 ülkede çalışıyor Three. Diğerleri daha çok İngiltere ya da Avrupa'ya odaklanmış durumda.

    Yalnız, Three, 3G ağını 2024 yılı itibari ile bırakacağını açıklamıştı. Eski tip telefonlarda çalışmayabilir. Bunu bilerek alın.
  • 06-10-2024, 22:55:18
    #9
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GiffGaff'ın sahibi ile O2'nin sahibi aynı zaten. GiffGaff, O2 ağını kullanır.

    Bence siz Three alın. Uluslararası kullanacak biri için Three daha iyi. Yerel kullanacak biri için EE ya da Vodafone daha iyi. EE'nin avantajı özellikle güzel internet sağlayabilmesi. Three'nin avantajı, en çok ülkede, en az sorunla çalışabilmesi. 71 ülkede çalışıyor Three. Diğerleri daha çok İngiltere ya da Avrupa'ya odaklanmış durumda.

    Yalnız, Three, 3G ağını 2024 yılı itibari ile bırakacağını açıklamıştı. Eski tip telefonlarda çalışmayabilir. Bunu bilerek alın.
    Tamamdır, cevap için teşekkürler hocam.
    • Caty
    Caty bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.