GiffGaff'ın sahibi ile O2'nin sahibi aynı zaten. GiffGaff, O2 ağını kullanır.
Bence siz Three alın. Uluslararası kullanacak biri için Three daha iyi. Yerel kullanacak biri için EE ya da Vodafone daha iyi. EE'nin avantajı özellikle güzel internet sağlayabilmesi. Three'nin avantajı, en çok ülkede, en az sorunla çalışabilmesi. 71 ülkede çalışıyor Three. Diğerleri daha çok İngiltere ya da Avrupa'ya odaklanmış durumda.
Yalnız, Three, 3G ağını 2024 yılı itibari ile bırakacağını açıklamıştı. Eski tip telefonlarda çalışmayabilir. Bunu bilerek alın.
Tamamdır, cevap için teşekkürler hocam.