@Caty; 'nin de bahsettiği gibi EE > O2 > Vodafone harici diğerlerinden hizmet almak mantıksız. Zaten diğerleri de bu üçünün altyapısını kullanıyorlar.
Lebara'dan uzak durun. Kullanıcı bilgilerini direk dolandırıcılar ile paylaşıyorlar. Ben yerel kullanıcıyım ve Vodafone kullanıyorum.