@Caty; 'nin de bahsettiği gibi EE > O2 > Vodafone harici diğerlerinden hizmet almak mantıksız. Zaten diğerleri de bu üçünün altyapısını kullanıyorlar.
Lebara'dan uzak durun. Kullanıcı bilgilerini direk dolandırıcılar ile paylaşıyorlar. Ben yerel kullanıcıyım ve Vodafone kullanıyorum.
Orada yaşamadan bile EE - O2 - Vodofone üzerinden alabiliyor muyuz?