• 04-10-2024, 09:03:48
    #1
    Merhabalar dostlar, herkese iyi günler dilerim.

    S10+ sizce hala alınır mı? Bu fiyat bandında önerdiğiniz bir telefon var mı?

    https://easycep.com/samsung-galaxy-s...-telefonu-2226
  • 04-10-2024, 09:06:20
    #2
    Yok hocam ya kzmeralar bilr önlü arkalı çok düşük. Vivo serilerine bakip 13 15 bin liraya
  • 04-10-2024, 09:08:02
    #3
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam ya kzmeralar bilr önlü arkalı çok düşük. Vivo serilerine bakip 13 15 bin liraya
    Vivo falan da beni düşündürüyor hocam ya kalite ve garanti gibi konularda. Güven veren bir firma mı sizce?

    edit: 2018'de s9+ aldım hala kullanıyorum.
  • 04-10-2024, 10:03:20
    #4
    SMDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vivo falan da beni düşündürüyor hocam ya kalite ve garanti gibi konularda. Güven veren bir firma mı sizce?

    edit: 2018'de s9+ aldım hala kullanıyorum.
    Hocam vivo tabi ki alınır. Samsung s23 kullanıyorum. O fiyatlara cikma sansiniz yoksa samsung un kotu, eski modellerinin ikinci ellerine bakmaktansa cok daha üstün ve daha ucuz vivo alinir. Y21 kullandim 2 yıl. Cok da memnundum.
  • 04-10-2024, 12:27:58
    #5
    alınır hocam bakmayın eski cihaz olduğuna işlemcisi halen çok güçlü ama dikkat edin Qualcomm olandan alın sarı sitede bol bol var
  • 04-10-2024, 13:06:30
    #6
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vivo tabi ki alınır. Samsung s23 kullanıyorum. O fiyatlara cikma sansiniz yoksa samsung un kotu, eski modellerinin ikinci ellerine bakmaktansa cok daha üstün ve daha ucuz vivo alinir. Y21 kullandim 2 yıl. Cok da memnundum.
    Hocam o fiyatlara çıkarım çıkmaktan yana problem yok da çok gereksiz geliyor o rakamları vermek bir telefona
  • 04-10-2024, 13:06:55
    #7
    aliusanoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınır hocam bakmayın eski cihaz olduğuna işlemcisi halen çok güçlü ama dikkat edin Qualcomm olandan alın sarı sitede bol bol var
    Kafam biraz karışık hocam araştırıyorum işte teşekkür ederim ilginiz için
  • 04-10-2024, 13:45:15
    #8
    SMDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o fiyatlara çıkarım çıkmaktan yana problem yok da çok gereksiz geliyor o rakamları vermek bir telefona
    15 20 ye alinan bir telefon ucuzdur hocam. Turkiye de yaşıyoruz. 1 kombiye bugun sabah 38 bin ödedim ve ortakalite aldım. Iyileri 55 60 idi.
  • 04-10-2024, 18:04:00
    #9
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 20 ye alinan bir telefon ucuzdur hocam. Turkiye de yaşıyoruz. 1 kombiye bugun sabah 38 bin ödedim ve ortakalite aldım. Iyileri 55 60 idi.
    Çok haklısınız hocam, Türkiyede yaşıyoruz.