Vivo falan da beni düşündürüyor hocam ya kalite ve garanti gibi konularda. Güven veren bir firma mı sizce?
edit: 2018'de s9+ aldım hala kullanıyorum.
Hocam vivo tabi ki alınır. Samsung s23 kullanıyorum. O fiyatlara cikma sansiniz yoksa samsung un kotu, eski modellerinin ikinci ellerine bakmaktansa cok daha üstün ve daha ucuz vivo alinir. Y21 kullandim 2 yıl. Cok da memnundum.