erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam vivo tabi ki alınır. Samsung s23 kullanıyorum. O fiyatlara cikma sansiniz yoksa samsung un kotu, eski modellerinin ikinci ellerine bakmaktansa cok daha üstün ve daha ucuz vivo alinir. Y21 kullandim 2 yıl. Cok da memnundum.
Hocam o fiyatlara çıkarım çıkmaktan yana problem yok da çok gereksiz geliyor o rakamları vermek bir telefona