SMDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o fiyatlara çıkarım çıkmaktan yana problem yok da çok gereksiz geliyor o rakamları vermek bir telefona
15 20 ye alinan bir telefon ucuzdur hocam. Turkiye de yaşıyoruz. 1 kombiye bugun sabah 38 bin ödedim ve ortakalite aldım. Iyileri 55 60 idi.