• 24-09-2024, 21:09:32
    #10
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzak dur : Vestel ve yan Markaları + Samsung

    Biraz acıtır ama Bosh en güzeli
    VitaEsMorte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servis ve parça olarak Arçelik grubu açık ara en iyidir. Arçelik grubunda ise kesinlikle Grundig tavsiye ederim. Arçelik in modelleri ile birebir aynıdır, sadece model ismi değişir. Herşeyi ile birebir aynıdır.
    İki mesaja da katılıyorum.
    Samsung çamaşır makinemiz var, çöpe atasım var makineyi.
    Arçelik'ten memnunum, bosch kendini bozmuş eski hali yok.
  • 24-09-2024, 21:29:43
    #11
    Siemens deneyimleyebilirsiniz.
  • 24-09-2024, 22:07:10
    #12
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki mesaja da katılıyorum.
    Samsung çamaşır makinemiz var, çöpe atasım var makineyi.
    Arçelik'ten memnunum, bosch kendini bozmuş eski hali yok.
    Arçelik daha beter sapıttı Bosh üst modellerde iyi ve servis var en önemlisi (Bosh grubundan nefret ederim )
  • 24-09-2024, 22:45:04
    #13
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arçelik daha beter sapıttı Bosh üst modellerde iyi ve servis var en önemlisi (Bosh grubundan nefret ederim )
    Bosch'un servisi sizde vardır, bizde yok.
    Gelen servis ocağı yamuk taktı, dedim bu ne, dedi graniti yanlış kesmişsiniz, adam gitti arkasından ben tekrar düzeltip taktım.
    Fırın getirdi fırın vuruk(bayiden aldım) kavga dövüş zar zor değiştirdik.
    Buzdolabı geldi, 2 hafta sonra arkasını sileyim diye çektim, motordan ses gelmeye başladı. Su borusu motora çarpmaya başlamış durduk yere Allahtan bulup çözdüm araya bir yalıtım koyma gereği duymamışlar.
    Bosch artık eski bosch değil ama yine samsungu 50'ye katlar. Fırını pişirmiyor, çamaşır makinesi yıkamıyor. Bir daha çöp almam.
  • 24-09-2024, 22:57:02
    #14
    Arkadaşlar hepinize R10+ verdim.
    Aklımdan geçen Samsung, LG grubu ve daha önceki deneyimlere dayanarak kesinlikle Vestel istemiyorum. 12 yıl önce Samsung buzdolabı aldım. Servis sorunu var mı bilmiyorum çünkü hiç servis ihtiyacım olmadı. Ama 15 yıl kadar önce Vestel kullandım servis sorunu yoktu ama bir türlü çözemiyorlardı. Şimdi değişmiştir herşey birşey diyemem ama yorumlara bakılırsa herkes herşeyden hem memnun hem şikayetçi.
    Reelden bir arkadaşta Beko önerdi ama burada hiç Beko diyen olmamış
  • 24-09-2024, 23:07:37
    #15
    Hocam servis ve parça olarak Arçelik en iyisidir . Parça sorunu yaşatmazlar elinde olmazsa 1-2 gün maksimum da gelir takar servislerini işlerini takip ederler senin aramana bile gerek kalmaz.
  • 24-09-2024, 23:14:05
    #16
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hepinize R10+ verdim.
    Aklımdan geçen Samsung, LG grubu ve daha önceki deneyimlere dayanarak kesinlikle Vestel istemiyorum. 12 yıl önce Samsung buzdolabı aldım. Servis sorunu var mı bilmiyorum çünkü hiç servis ihtiyacım olmadı. Ama 15 yıl kadar önce Vestel kullandım servis sorunu yoktu ama bir türlü çözemiyorlardı. Şimdi değişmiştir herşey birşey diyemem ama yorumlara bakılırsa herkes herşeyden hem memnun hem şikayetçi.
    Reelden bir arkadaşta Beko önerdi ama burada hiç Beko diyen olmamış
    Beko ve arçelik aynı firma çünkü. Ürünleri de aynı.
  • 24-09-2024, 23:16:53
    #17
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hepinize R10+ verdim.
    Aklımdan geçen Samsung, LG grubu ve daha önceki deneyimlere dayanarak kesinlikle Vestel istemiyorum. 12 yıl önce Samsung buzdolabı aldım. Servis sorunu var mı bilmiyorum çünkü hiç servis ihtiyacım olmadı. Ama 15 yıl kadar önce Vestel kullandım servis sorunu yoktu ama bir türlü çözemiyorlardı. Şimdi değişmiştir herşey birşey diyemem ama yorumlara bakılırsa herkes herşeyden hem memnun hem şikayetçi.
    Reelden bir arkadaşta Beko önerdi ama burada hiç Beko diyen olmamış
    Hocam Arçelik, Beko, Grunding aynı grup. Ayrıca Altus. Aynı fabrikada üretilir, aynı bantta yapılır. Altusu ayrı tutuyorum çünkü daha ucuz olduğu için farklı modelleri vardır. Ama Arçelik Beko ve Grundig arasında fark sadece fiyattır. Makinalar birebir aynıdır. Örn:

    Pahalıdan ucuza Arçelik - Beko - Grundig

    Grundig GPWM 104855 Fiyat 21k
    Beko CM 12140 B Fiyat 29k
    Arçelik 10140 PM Fiyat 31k

    Birebir aynı makina, kullanıyorum memnunum.

    Ayrıca Arçelik grubunu ilk aldığınız 6 ay içinde 3 yıllık garanti üstüne az bir miktar ödeyerek +4 yıl garanti ekleniyor. 10 yıl motor garantisi ve 7 yıl normal garanti.

    Bosch grubunda garanti 3+1+1+1+1 şeklinde oluyor artık. Yani her sene fiyat değişerek, yıl yıl garanti uzatılıyor.
  • 25-09-2024, 00:38:58
    #18
    Beyaz eşyada zirve marka Miele'dir.