Arçelik daha beter sapıttı Bosh üst modellerde iyi ve servis var en önemlisi (Bosh grubundan nefret ederim )
Bosch'un servisi sizde vardır, bizde yok.
Gelen servis ocağı yamuk taktı, dedim bu ne, dedi graniti yanlış kesmişsiniz, adam gitti arkasından ben tekrar düzeltip taktım.
Fırın getirdi fırın vuruk(bayiden aldım) kavga dövüş zar zor değiştirdik.
Buzdolabı geldi, 2 hafta sonra arkasını sileyim diye çektim, motordan ses gelmeye başladı. Su borusu motora çarpmaya başlamış durduk yere Allahtan bulup çözdüm araya bir yalıtım koyma gereği duymamışlar.
Bosch artık eski bosch değil ama yine samsungu 50'ye katlar. Fırını pişirmiyor, çamaşır makinesi yıkamıyor. Bir daha çöp almam.