CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar hepinize R10+ verdim.
Aklımdan geçen Samsung, LG grubu ve daha önceki deneyimlere dayanarak kesinlikle Vestel istemiyorum. 12 yıl önce Samsung buzdolabı aldım. Servis sorunu var mı bilmiyorum çünkü hiç servis ihtiyacım olmadı. Ama 15 yıl kadar önce Vestel kullandım servis sorunu yoktu ama bir türlü çözemiyorlardı. Şimdi değişmiştir herşey birşey diyemem ama yorumlara bakılırsa herkes herşeyden hem memnun hem şikayetçi.
Reelden bir arkadaşta Beko önerdi ama burada hiç Beko diyen olmamış
Beko ve arçelik aynı firma çünkü. Ürünleri de aynı.