cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzak dur : Vestel ve yan Markaları + Samsung

Biraz acıtır ama Bosh en güzeli
VitaEsMorte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Servis ve parça olarak Arçelik grubu açık ara en iyidir. Arçelik grubunda ise kesinlikle Grundig tavsiye ederim. Arçelik in modelleri ile birebir aynıdır, sadece model ismi değişir. Herşeyi ile birebir aynıdır.
İki mesaja da katılıyorum.
Samsung çamaşır makinemiz var, çöpe atasım var makineyi.
Arçelik'ten memnunum, bosch kendini bozmuş eski hali yok.