SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki mesaja da katılıyorum.
Samsung çamaşır makinemiz var, çöpe atasım var makineyi.
Arçelik'ten memnunum, bosch kendini bozmuş eski hali yok.
Arçelik daha beter sapıttı Bosh üst modellerde iyi ve servis var en önemlisi (Bosh grubundan nefret ederim )