NightWishh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayak bileginde kırık alcı
18
●334
- 24-09-2024, 02:01:081.5 sene önce Lateral malleol (ayak bileği) ve bağ kopması kaynaklı amaliyat oldum ayak bileğimde platin var ve yaklaşık 4 ay evde yatmak zorunda kaldım. Dostum sana tek diyeceğim şey doktor alçıya alıyorsa demekki alçıda kalması gerekiyor senin keyfine kalmış bir durum değil benim 1.5 sene oldu daha yeni spor yapmaya başlayabildim adam akıllı. Ayak bileği kırıkları malesef sıkıntılı oluyor doktorlar ne diyorsa onu yap ve alçı çıkartma gibi fantazilerde bulunma. Benden sana tavsiye şimdi yapacağın ilk iş yarın sabah dr gidip ayağını tekrar alçıya aldırmak olsun.
- 24-09-2024, 02:01:41hemen acile gidin hocam alçıya alırlar ertesi günde ortopediye çıkın. Ama ayagınıza basmayın. Ayak bileğimde 4 kırık vardı benimde trafik kazası yaptım. 5 ayda iyileştim Eğer alçıya dikkat etmesem ameliyat olup 1.5-2 senem gidecekti.NightWishh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde evde alçıyı nasıl söktün bildiğin spiral benzeri birşeyle söktüler benimkini - 24-09-2024, 02:02:05Ben ayni hastaneye ayni doktora gitsem acaba kizar mı neden cıkardın diyemehmetisgrn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2024, 02:03:21Valla su an simdi gitmek istiyorum^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2024, 02:04:37Teşekkür ederimhaykideveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2024, 02:31:04Alçıdan başka çare yok hocam. Geçen yıl ben de kol dirseğimden kırık vakası yaşadım. Motosiklet kazası sebebi ile. Önce atel attılar. Atel varken çok rahattım. 3-5 gün sonra sanki alçı olmasa kolumu kulanabilecek gibiydim. Sonra araya deprem vs. girince bir 20 günü doldurdum. Başka hastanenin doktoruna gittim ısrarla. Çünkü benim doktorum da sizin doktor gibi bilgi vermeyi çok sevmiyordu. Biraz da yalan sıktım kurtulmak için 1 ay oldu hocam yeter bir kontrol mü etseniz dedim. Alçı çıkarma odasına gönderdi beni. Yarım alçıyı (atel) çıkardılar. Kolum kararmış bitkin düşmüştü. Film çektirmeye gidecektim ki kolumu hâla oynatamadığımı farkettim. İlk günkü gibi ağrıyordu oynatmaya kalkınca. Filmi ilk seferde yarım saatte çekmiştik bu sefer 15 dakikada çekebildik
. Ardından doktor tam alçıya aldı. Adam akıllı 40 günü tamamladıktan sonra alçıyı çıkardık. Ağrı vs. kalmamıştı. %10 dolaylarında bir hareket kısıtlılığı vardı. O esnada 2. depreme denk gelince falan fizik tedavi de almadım, biraz eşeklik ettim. Şimdililerde %3-%5 gibi bir kısıtlılık mevcut. Tabi sizin sıkıntınız tam eklem yerinde değilse bu kadar çile çekmezsiniz. Ne olursa olsun doktorun fikirlerine sadık kalmanızı tavsiye ederim. Gidin gerekirse sıcak su döküldü, çay döküldü falan diyin tekrar taktırın. Farklı doktora gitseniz dahi sonuç çok değişmeyecek.
- 24-09-2024, 02:49:32WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemealone01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemehmetisgrn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleIyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHepinize cok teşekkür ederim cevaplar icin acile gittim dus alirken ıslandigini soyleyip alciyi tekrardan yaptirdim dogru bir sey yaptigimi hissediyorum tekrardan cok teşekkürlerSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Ardından doktor tam alçıya aldı. Adam akıllı 40 günü tamamladıktan sonra alçıyı çıkardık. Ağrı vs. kalmamıştı. %10 dolaylarında bir hareket kısıtlılığı vardı. O esnada 2. depreme denk gelince falan fizik tedavi de almadım, biraz eşeklik ettim. Şimdililerde %3-%5 gibi bir kısıtlılık mevcut. Tabi sizin sıkıntınız tam eklem yerinde değilse bu kadar çile çekmezsiniz. Ne olursa olsun doktorun fikirlerine sadık kalmanızı tavsiye ederim. Gidin gerekirse sıcak su döküldü, çay döküldü falan diyin tekrar taktırın. Farklı doktora gitseniz dahi sonuç çok değişmeyecek.