^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 sene önce Lateral malleol (ayak bileği) ve bağ kopması kaynaklı amaliyat oldum ayak bileğimde platin var ve yaklaşık 4 ay evde yatmak zorunda kaldım. Dostum sana tek diyeceğim şey doktor alçıya alıyorsa demekki alçıda kalması gerekiyor senin keyfine kalmış bir durum değil benim 1.5 sene oldu daha yeni spor yapmaya başlayabildim adam akıllı. Ayak bileği kırıkları malesef sıkıntılı oluyor doktorlar ne diyorsa onu yap ve alçı çıkartma gibi fantazilerde bulunma. Benden sana tavsiye şimdi yapacağın ilk iş yarın sabah dr gidip ayağını tekrar alçıya aldırmak olsun.
Valla su an simdi gitmek istiyorum