NightWishh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 14 gun once motordan dustum ve ayagim motorun altında kalarak döndü. Acile gittim alcıya aldılar falan ilk 3 gün zaten ayağımı çeviremiyordum bile sonrasinda yavas yavas yurumeye basladim araba surmeye basladım ( bu arada kırık sol bilekte ) sonrasinda bugun hastaneye kontrole gittim doktora ozellikle su eczanelerde satilan bilek destekliyici coraplardan istedim alci yerine bir sey soylemedi cekmecelerini falan karistirdi dedim ne ariyorsunuz o dedigin seyden dedi varsa verecegim dedi ben de dedim ki siz yazin bana ben eczaneden alirim problem degil dedim yine bir sey demedi kagida bir sey yazdi ve dediki yan odadan git alcini yaptir dedi ben de raporu aldim yaptirmadan ciktim eve geldim alciyi soktum cunku alcinin icinde iyi hissediyordum. O eczaneden aldigim bilek destekli corabi giydim oncesinde de tabi bandaj gibi bir sey sardim. Ama bir tık ağrı artti gibi ne yapacagim daha bugun cikardim daha önce de basina gelen oldu mu acaba
1.5 sene önce Lateral malleol (ayak bileği) ve bağ kopması kaynaklı amaliyat oldum ayak bileğimde platin var ve yaklaşık 4 ay evde yatmak zorunda kaldım. Dostum sana tek diyeceğim şey doktor alçıya alıyorsa demekki alçıda kalması gerekiyor senin keyfine kalmış bir durum değil benim 1.5 sene oldu daha yeni spor yapmaya başlayabildim adam akıllı. Ayak bileği kırıkları malesef sıkıntılı oluyor doktorlar ne diyorsa onu yap ve alçı çıkartma gibi fantazilerde bulunma. Benden sana tavsiye şimdi yapacağın ilk iş yarın sabah dr gidip ayağını tekrar alçıya aldırmak olsun.