Alçıdan başka çare yok hocam. Geçen yıl ben de kol dirseğimden kırık vakası yaşadım. Motosiklet kazası sebebi ile. Önce atel attılar. Atel varken çok rahattım. 3-5 gün sonra sanki alçı olmasa kolumu kulanabilecek gibiydim. Sonra araya deprem vs. girince bir 20 günü doldurdum. Başka hastanenin doktoruna gittim ısrarla. Çünkü benim doktorum da sizin doktor gibi bilgi vermeyi çok sevmiyordu. Biraz da yalan sıktım kurtulmak için 1 ay oldu hocam yeter bir kontrol mü etseniz dedim. Alçı çıkarma odasına gönderdi beni. Yarım alçıyı (atel) çıkardılar. Kolum kararmış bitkin düşmüştü. Film çektirmeye gidecektim ki kolumu hâla oynatamadığımı farkettim. İlk günkü gibi ağrıyordu oynatmaya kalkınca. Filmi ilk seferde yarım saatte çekmiştik bu sefer 15 dakikada çekebildik

. Ardından doktor tam alçıya aldı. Adam akıllı 40 günü tamamladıktan sonra alçıyı çıkardık. Ağrı vs. kalmamıştı. %10 dolaylarında bir hareket kısıtlılığı vardı. O esnada 2. depreme denk gelince falan fizik tedavi de almadım, biraz eşeklik ettim. Şimdililerde %3-%5 gibi bir kısıtlılık mevcut. Tabi sizin sıkıntınız tam eklem yerinde değilse bu kadar çile çekmezsiniz. Ne olursa olsun doktorun fikirlerine sadık kalmanızı tavsiye ederim. Gidin gerekirse sıcak su döküldü, çay döküldü falan diyin tekrar taktırın. Farklı doktora gitseniz dahi sonuç çok değişmeyecek.