NightWishh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aciyor zaten pişmanım ya uyutmuyor da
hemen acile gidin hocam alçıya alırlar ertesi günde ortopediye çıkın. Ama ayagınıza basmayın. Ayak bileğimde 4 kırık vardı benimde trafik kazası yaptım. 5 ayda iyileştim Eğer alçıya dikkat etmesem ameliyat olup 1.5-2 senem gidecekti.
Birde evde alçıyı nasıl söktün bildiğin spiral benzeri birşeyle söktüler benimkini