tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
imei Kayıda gidiyorum
11
●508
- 19-09-2024, 15:00:50Yurtiçi giriş hakkı olanlara, yurtdışı yerleşik yaşayanlara zaten uzatma hakkı veriyorlar. 120 günlük süre bir seçim vaadiydi.Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2024, 15:03:48Olursa yine problem olmaz. Benim çevrem aylık olarak yurtdışına gidip geliyor. Yurtdışı vatandaşı olanda var. YD kullananlar yurtdışına gidip gelen birilerini bulursa çözüme kavuşturabilirler.tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle