Yok hocam çekmezler. Adamın 6 aylık yurtiçi giriş hakkı var 30gün sonra ne yapacak telefon kullanmayacak mı? Bu şekilde devam eder.
Yurtiçi giriş hakkı olanlara, yurtdışı yerleşik yaşayanlara zaten uzatma hakkı veriyorlar. 120 günlük süre bir seçim vaadiydi.