• 19-09-2024, 14:59:51
    #10
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılbaşından sonra tekrardan 30 günlük kullanım süresine çekeceklerini duydum. Eğer 30 güne çekerseler 6 tane telefon gerekecek.
    Yok hocam çekmezler. Adamın 6 aylık yurtiçi giriş hakkı var 30gün sonra ne yapacak telefon kullanmayacak mı? Bu şekilde devam eder.
  • 19-09-2024, 15:00:50
    #11
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam çekmezler. Adamın 6 aylık yurtiçi giriş hakkı var 30gün sonra ne yapacak telefon kullanmayacak mı? Bu şekilde devam eder.
    Yurtiçi giriş hakkı olanlara, yurtdışı yerleşik yaşayanlara zaten uzatma hakkı veriyorlar. 120 günlük süre bir seçim vaadiydi.
  • 19-09-2024, 15:03:48
    #12
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtiçi giriş hakkı olanlara, yurtdışı yerleşik yaşayanlara zaten uzatma hakkı veriyorlar. 120 günlük süre bir seçim vaadiydi.
    Olursa yine problem olmaz. Benim çevrem aylık olarak yurtdışına gidip geliyor. Yurtdışı vatandaşı olanda var. YD kullananlar yurtdışına gidip gelen birilerini bulursa çözüme kavuşturabilirler.