Yurtiçi giriş hakkı olanlara, yurtdışı yerleşik yaşayanlara zaten uzatma hakkı veriyorlar. 120 günlük süre bir seçim vaadiydi.
Olursa yine problem olmaz. Benim çevrem aylık olarak yurtdışına gidip geliyor. Yurtdışı vatandaşı olanda var. YD kullananlar yurtdışına gidip gelen birilerini bulursa çözüme kavuşturabilirler.